4 Ekim 2010 Pazartesi

DAHA SIKI BİR CİLT İÇİN AÇAİ!!!!!

Geçenlerde Loreal den Filiz hanım ve Merih ile toplantıdaydık. Malum grubun yeni bebeği KIEHL'S. Türkiyede daha çok bebek olmasına rağmen dünyada son derece meşhur bir zincir. Sizlere önümüzdeki günlerde KIEHL'S ile ilgili daha fazla bilgi vereceğim ama önce bir Akmerkez deki mağazasına mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.
KIEHL'S ın AÇAİ serumundan konu açıldı. Daha doğrusu AÇAİ'nin faydalarından. Mesela;
  • AÇAİ'nin çok yüksek antioksidan seviyesiyle cildi günlük stres ve çevresel faktörlerden doğan serbest radikal hasarlarına karşı koruduğunu
  • Yenilebilir tüm meyveler arasında en yüksek antioksidan seviyesi olan meyve olduğunu. (Kırmızı üzümlerden 15 kat daha fazla!)
  • Cilde aydınlık verdiğini, gözenekleri küçülttüğünü ve yaşlanma sürecini geciktirdiğini biliyor muydunuz?
Ne yalan söyleyeyim ben bilmiyordum. O gün ayaküstü Filiz hanım, Merih ve Yaprak (kendisi benim genel müdür yardımcım :)) sohbet ederken konusu açıldı ve bende araştırdım. Gerçekten hiç bir yerde söylenenin aksi bir veri ya da tecrübe ile karşılaşmadığım gibi daha fazlasının olduğunu öğrendim.
KIEHL'S taki AÇAİ ürünlerinden oluşan bir seri var. Minimizing Cleanser, Damage - Protecting Toning Mist, Damage - Correcting Moisturizer ve Damage - Repairing Serum.
Ben serumunu kullanmaya başladım. Ve biliyorsunuz ki bir şeyi kendim denemeden asla sizlerle paylaşmıyorum ( o yüzden bazen yazılarımın arasında zaman farkı oluyor). Gerçekten çok ama çook memnun kaldım. Daha kullanmaya başlayalı sadece 1 hafta olmasına rağmen farkeder mi bir ürünün etkisi? Gerçekten etti.
Kesinlikle Akmerkezdeki KIEHL'S a bir uğruyor ve bu ürünlerden en az bir tanetsini mutlaka alıyorsunuz

2 yorum:

  1. Biz bayanlar için çok gerekli bir ürün tavsiye etmişsin , minnettarım sana :) ricam , güneşten oluşan cilt lekelerini giderici iyi bir ürün önermen olacaktır.Şimdiden çok tşk ederim.

    YanıtlaSil
  2. hayatım ürünün maliyeti nedir-Bahar

    YanıtlaSil