28 Aralık 2010 Salı

YILBAŞI ÖNERİLERİNE DEVAM :D


Güzelliğinize güzellik katacak hediye alternatiflerine devam etmek istedim :)



Tutkusu, geleneksel makyaj alışkanlıklarını değiştirmek olan Farrugia, tek bir hareketle kolayca çıkartılıp tekrar takılabilen modüllerden oluşan, değişken ve genişletilebilir makyaj setiyle kadınları özgür kılıyor
FRED FARRUGIA MODÜL : 50 TL


The Lip Balm şık gümüş kaplamalı kapağı ile bu yılbaşında şıklığa adım atıyor. La Mer’in güçlü konsantrasyonu orijinal Miracle Broth™ ile kuvvetlendirilmiş, bu lüx balm uygulandığı anda pürüzlü yapıyı yumuşatır, rahatsızlığı yok eder ve ciddi dudak kuruluğunu gidermeye yardımcı olur . 120 TL

25 Aralık 2010 Cumartesi

YENİ YILA NASIL GİRERSENİZ ÖYLE DEVAM EDERMİŞ

Ben güzel girin ve tüm yıl güzel gözükün diyorum. :) işte size Yılbaşı gecesi güzelliğinize güzellik katacak; çekici ve seksi görünmenize yardımcı olacak ürünler

LA MER THE ILLUMINATING POWDER

Cilt bakımına yeni bir ışık tutan, La Mer cilde dikkatleri çeken ve sağlıklı bir görünüm, fosforlu bir ışıltı veren pırıltılı taş pudrayı ortaya çıkarıyor .  Sadece Yılbaşı için sınırlı sayıda üretilen , The Illuminating Powder içeriğinde ki pırıltılı inci taneleri, yarı değerli taşlar ve renkli gerçek pigmentlerle tüm cilt tonları için ideal 195 TL


YENİ YILDA GLOMINERALS İLE HOLLYWOOD YILDIZLARI GİBİ GÖRÜNÜN

Yüzyıllardır bilinen iyileştirici güçleriyle ve mücevher yapımında kullanılan bu zengin mineraller altından, gümüş ve bronzdan gelen güzelliği (en yüksek standartlarda) cilt bakımınıza taşır. ışıldayan bir makyaj için en uygun seçim olan Glo Dust, 24 K altın tozu içeriğiyle makyaja zengin ve şık bir görünüm katıyor. 95 TL



BELLE EPOQUE KADINI OLMAYA HAZIR MISINIZ?

Harvey Nichols yılbaşında size çok hoşunuza gidecek bir makyaj trendi sunuyor! Çok şık ve elegan bir güzelliği, eski çağlardan bir esinti olarak sizlere getiriyor. “Güzel Çağ” anlamına gelen bu iki kelime,19. Yüzyılın cömertçe iddialı bir şıklığa harcadığı çabayı,tutkulu ve derin bakışları, kıpkırmızı, teşvik edici ve vurucu dudakları tarzınıza taşıyor. Yeni yıla Harvey Nichols ile güzel girin, tüm yılınız güzel geçsin!
TOM FORD PRIVATE BLEND RUJ SADECE HARVEY NICHOLSDA : 110 TL
LA PRAIRIE CELLULAR TREATMENT BRONZING POWDER
Cellular Treatment Bronzing Powder, cildinize doğal bronzluğun altın parlaklığını sunarken aynı zamanda da cildinizi beslemeye, nemlendirmeye, yeniden yapılandırmaya, ince çizgilerin görünümlerini en aza indirmeye ve güneşin zararlı etkilerine karşı korumaya yardımcı olur.
Cellular Treatment Bronzing Powder, ipeksi yapısı sayesinde uygulama kolaylığı sunarken, geniş fırçası sayesinde cildinizde görmek istediğiniz rengi daha kolay elde etmenizi sağlar.




19 - KANEBO SENSAI’DEN MÜKEMMEL BİR BULUŞ;  TRIPLE TOUCH COMPACT

Uzun bir süre boyunca mükemmel ipeksi pürüzsüzlükte kusursuz bir görünüm vermek için derinlemesine nemlendirme sağlayan yeni kapatıcı kompakt pudra,  üç etkili nem tabakaları ile ince çizgileri ve koyu renk halkaları gizler. 164 TL

18 Aralık 2010 Cumartesi

DOUGLASTAN HARİKA YILBAŞI SETLERİ

Geçen hafta kanyondaki Douglasa gittim. İnanılmaz güzel hediye setleri gördüm ve tabiki kendimi kaybettim :)

Şu an evimde sevdiklerime vermek üzere aldığım ama vermemek için de kafamda çeşitli bahaneler ürettiğim çok güzel banyo setleri var :D


Benden size ufak bir yılbaşı hediye önerisi: mutlaka bir douglas a uğrayın derim. O zaman en demek istediğimi daha iyi anlayacaksınzı. Ama bence önce kendinize alın bu setlerden :)


15 Aralık 2010 Çarşamba

BEYLER BU DA SİZİN İÇİN

Loreal saç problemi olan beyler için harika bir ürün çıkartmış. RENAXIL 6. haftadan itibaren saç gelişimini koruyan ve saç dökülmesini belirgin bir şekilde azaltan bu ürünün uygulaması da çok kolay.

Hafif, ya da başlangıç aşamasındaki dökülme problemlererine karşı: Uygulama kolaylığı sağlayan, sprey püskürtmeli likid solüsyon. Daha yoğun bir saç görünümü için hacim verici polimerler içeriyor, saç derisine ferahlık hissi veriyormuş

Bence bir deneyin beyler ;)

14 Aralık 2010 Salı

JO MALONE DAN HARİKA BİR YILBAŞI HEDİYESİ



Yılbaşı alışverişinizi yaparken mutlaka Jo Malone mağazalarına uğramalısınız. Gündelik hayatımda parfümlerini , evimde mumlarını hatta koltuklarımda ve havlularımda özel olarak üretilen kokularını kullandığım bir marka Jo Malone.
Yılbaşı için yapmış gene yapacağını. Sevdiklerinize kaliteli ve şık bir hediye vermek istiyorsanız size son derece güzel Jo Malone mumlarını tavsiye ediyorum.

Özellikle beğendiğim ürünlerinden bazılarını sizlerle buradan paylaşmak istedim. Ama daha fazlası için kesinlikle bir uğrayın derim.

13 Aralık 2010 Pazartesi

DAHA UZUN KİRPİKLER İÇİN :)

Geçen hafta Harvey Nıcholsda sevgili Esra Kocaoğlu ile bir marka ile ilgili görüşüyorduk. Bana kirpiklerde devrim yarattığı söylenen bri üründen bahsetti. NEULASH.

Sadece 30 günde daha uzun ve yoğun bir görünüme kavuşuyormuş kirpiklerimiz.

Yenilikçi kirpik artırıcı serum, içeriğindeki etkili biyoteknolojik polipeptidler ve güçlü etken maddeler sayesinde günde sadece bir uygulamayla dört hafta gibi kısa sürede daha sağlıklı ve sık gözüken muhteşem kirpikler vaat ediyormuş. Kirpikleri güçlendiren Neulash aktif kirpik teknolojisi, maksimum koruma sunmanın yanı sıra içeriğinde yer alan biotin, panthenol ve kabak tohumu ile kirpiklerinizi yoğun bir şekilde besleyerek parlak bir görünüme kavuşmasını sağlarken; aynı zamanda  panthethine, allantoin ve meyan kökü (licorice) özleriyle de kirpikleri rahatlatıyor ve dinlendiriyor diyor Esra.
Bende bu akşam başlıyorum kullanmaya. Gece yatmadan önce kirpiklerinizin eeen dibine sürüyorsunuz. Ve iyice kuruduktan sonra yatıyorsunuz.
Sadece Harvey Nichols da satılan bu ürünü kullanıp sizlere nasıl olduklarını söyleyeceğim mutlaka :D


7 Aralık 2010 Salı

BELVEDERE IX VOTKA FAVORİM :D

Geçen hafta sevgili arkadaşım Doğa Gözkan bana bayram hediyesi olarak BELVEDERE IX yolladı . BA-YIL-DIM :D

Paketi ilk açtığımda şişesi inanılmaz hoşuma gitti. Akşam evde Simla ile hemen 1 er bardak içip deneyelim istedik.

Şu an içinde votka olmadığını ama halen şişesinin salonda durduğunu söylememe sanırım gerek yok :)

Hem içimi rahat hem kokusu bazı votkalar gibi ilaç kıvamında değil. Merak ettim ve araştırdım. Tadı ve kokusunun sebebini öğrendim. Meğer Guarana, zencefil, ginseng, yasemin, tarçın yaprağı, tatlı badem, okaliptus, kara kiraz ve her güzel üründe olduğu gibi yine karşıma çıkan Açai suyu konsantresi var içeriğinde.

Şişesi de grafiti sanatçısı André tarafından tasarlanmış.

Biliyorsunuz sizinle asla kötü bir ürün paylaşmam. Eğer zevkime güveniyorsanız kesinlikle kesinlikle bir tadına bakın diyorum :D



2 Aralık 2010 Perşembe

ÖZGÜR MASUR DEFİLE ADETLERİ İLE İLGİLİ SORUMUN CEVABI

4 olacaktı. :) geçmiş yazılarıma da bakanlar görmüşlerdir mutlaka. Den Den hayatlar , Vesaire , Protez-to ve Ten dökümü ÖZGÜR MASUR un şimdiye kadar düzenlediği defileler.
Sorumun cevabını ilk olarak Didem Meydan doğru cevapladı. Kendisini tebrik ediyorum. Önümüzdeki hafta ÖZGÜR MASUR' dan hediyesini kendisi ile paylaşacağım.

Hepinize ilginiz için teşekkür ederim. Benimle kalmaya, sürprizlerimi ve haberlerimi takip etmeye devam edin.

Sevgiler :)

29 Kasım 2010 Pazartesi

SORUNUN CEVABINI BİLEN İLK KİŞİYE ÖZGÜR MASURDAN SÜRPRİZİM OLACAK :)

Geçtiğimiz aylarda yazılarımı okuduysanız size sevgili ÖZGÜR MASUR'dan bahsetmiştim. Objektif olmak gerekirse kendisi son derece başarılı ve rüştünü moda sektöründe alnının akı ile ispat etmiş bir modacı.

Şimdiki sorum ise ÖZGÜR MASUR'u yakınen takip eden herkesin kolayca cevaplayabileceği türden.

Moda Tasarımcısı ÖZGÜR MASUR kendi markası ile kaç defile gerçekleştirmistir?

Sorumu doğru cevplayan ilk kişiye ÖZGÜR MASUR dan bir sürprizim olacak :)

Evet heyecanla cevaplarınızı bloga - facebooka - twittera ya da fufuargn@gmail.com adresine bekliyorum.

25 Kasım 2010 Perşembe

BUNLARI BİLİYOR MUYDUNUZ?



Kirpiklerinizin uzun görünmesi için rimeli ilk olarak kirpiklerinizin uç kısımlarına sürün, kuruduktan sonra ikinci ve üçüncü katları dipten uca doğru sürün





Elmacık kemiklerinizi belirginleştirmek için ilk olarak teninizin renginde bir pudra sürün. Üzerine gül kurusu tonunda krem allık uygulayın. Son olarak allıkla elmacık kemiklerinin üstüne aşağıdan yukarı doğru hat çekin.





İpeksi yumuşaklıkta bir cilt elde etmek için küvetinizdeki suya süt tozu dökün. Laktik asit cildinize yumuşaklık kazandıracaktır.

Gözünüze çektiğiniz kalemin dalgalanmaması için öncelikle kayan noktanın kurumasını bekleyin. Sonra kulak pamuğunu toniğin veya suyun içine bandırın ve kalem çizgisini dikkatlice düzeltin. Akmaması için kalem çekmeden önce göz kapağınızın kurumasını bekleyin.

Doğal botox görünümü için domatesleri soyup püre haline getirdikten sonra içine bir kaşık bal ve zeytinyağı katın. Bu karışımı yüzünüze sürüp 1 saat bekleyin . Botox'a karşı olduğunu söyleyen Sophia Loren, bu yöntemle cildinin kırışmaya karşı direnç ve ışıl ışıl bir görünüm kazandığını belirtiyor.


Cildinize doğal peeling için iki elma yiyin.Elma hem bağırsaklarınızı çalıştırır hem de cildinizi güzelleştiriri aynı zamanda elmaların kabuklarını yüzünüze yerleştirerek içindeki asitlerin peeling etkisi yapmasını ve hücre yenilemesinde yardımcı olmasını sağlarsınız
 
 
 
 
Selülitle savaşmak için kahve kullanın. Dünyaca ünlü top model Naomi Campell in da kullandığı bu yöntem çok etkili. Vücusunuzda selülitin yerleşmeye başladığı bölgeleri kahve ile ovun ve üzerine kahve serpiştirdiğiniz folyalar ile kaplayın.



Gözlerinizi rahatlatmak için yeşil çay ile kompres yapın. Yeşil çayı önce keyifli bir içim için, sonra da poşetlerini daha güzel gözlere sahip olmak için kullanın! Harika bir fikir değil mi? Böylece hem içten hem dıştan çift etki yaratmış olacaksınız. Çünkü yeşil çayın uykusuzluk ve stresten dolayı gözlerde oluşan sorunlara karşı rahatlatıcı ve sakinleştirici etkisi var.

 
     Daha sıkı göğüsler için 4 kaşık süzme yoğurt ve 2 yemek kaşığı yeşil çayı karıştırın. Karışımı göğüslerinizin üzerine sürün, 10 dakika bekletin ve sonra yıkayın. Ardından da cildinizi yine bitkisel kökenli (adaçayı ve kekik yağı olabilir) cildi sıkılaştırıcı bir yağ ile nemlendirin. Böylece hem cildinizin nem ve yağ dengesini düzenleyecek hem de göğüslerinizin sıkılığını artıracaksınız.


Pürüzsüz bir cilt için düzenli olarak bal bakımı yapın. Bal hem cilidnizi besler, hem de nem dengesini korurken pürüzsüz bir görünüm sağlar

23 Kasım 2010 Salı

SORUMUZUN CEVABI VE HEDİYENİZ :)

Sorumuzun cevabı bir çoğunuzun da bildiği gibi GÖZ ALTI BÖLGESİ olacak.

Cevabı doğru bilen 2 kişiye düzenli kullanım ile göz çevrenizi tedavi edecek ve makyaj etkisiyle mükemmel kapatıcılık sağlayacak bir hediyem var :)

LIERAC Diopti Cerne Teint :)

Sevgili PINAR TOPRAK VE GÜLOYA ALKOR doğru cevap verenler arasında ilk sıradalar. Kendilerini tebrik ediyorum ve ürünlerini gönderiyorum.

Önümüzdeki günlerde farklı süprizlerim olacak.

BENİMLE KALIN ;)

22 Kasım 2010 Pazartesi

SORUNUN CEVABINI BİLİN ÜRÜN SİZİN OLSUN :)

Sizlere harika bir ürün hediye ediyorum. Ama bu hediyem için minik bir sorum olacak. Bu soruya doğru cevap veren ilk 2 kişiye kargo ile ürününü yollayacağım.

İşte sorunuz : Uykusuzluk ve yorgunluk belirtileri yüzümüzün hangi bölgesinde en görünür halde olur ?

Çok basit değil mi? :) haydi bana cevaplarınızı ister sorunun altına yazarak isterseniz de fufuargn@gmail.com adresine yollayın ben de sizlere ürününüzü göndereyim :)

9 Kasım 2010 Salı

ALTIN BİR DAMLA İLE TOPARLANMIŞ VE PARLAK BİR CİLT

Kanebo Sensai’den pürüzsüz, parlak bir görünüm için sarkma ve donukluğa bakım yapmaya yardım eden lüks serum; Lifting Radiance Concentrate
30-60 yaş arası kadınlar arasında en çok endişelenilen durumlardan  “SARKMA VE DONUK CİLT” ile ilgili olarak SENSAI, temel faktörün yaşlanmayla birlikte kas işlevinde azalma olduğunu keşfetmiş. Lifting Radiance Concentrate 2 doğal bileşen içerir; son derece konsantre “Doğal Musculifter” ve yeni keşfedilen “Sarı Papatya”…
Sarı Papatya, kas dokusunun yüzeyinde bulunan kapiler kan damarlarını harekete geçirip, kan akışı ve sirkülasyonunu artırıyor. Sonuç olarak kas hücreleri harekete geçip, gergin ve toparlanmış bir cilt elde ediliyor. Sarı papatya özütü ise yüzdeki kan sirkülasyonunu hızlandırıp ve sağlıklı, parlak bir cilt yaratmak için donukluğu gideriyor. Bu sonuçları hangi kadın istemez ki ;)
Doğal Musculifter, kas hücrelerine enerji desteği sağlayıp ve yenilenmiş bir güç ve gerginlik için yüz cildini germelerini sağlıyor. Bu etki daha pürüzsüz, daha gergin ve fark edilir şekilde “toparlanmış” bir cilt ile sonuçlanıyor.
Gözle görülür şekilde toparlanmış, doğal parlaklığa sahip ciltler için bir damla Altın İnci Formülü sayesinde Lifting Radiance Concentrate cildi anında aydınlatıp, toparlanmış, gergin ve parlak bir cilt yaratıyor.
Evet bayanlar kesinlikle sahip olunması gereken bir ürün derim ;)

Dünün mücadelesi uzayın sınırlarını yenmekti, bugünün mücadelesi ise gerçek dünyanın limitlerini zorlamak

Givenchy siz beyler için harika bir parfüm sunuyor piyasaya. PI NEO.
Son derece seksi kokan bu parfümün alt notalarında bulunan Vanilya ve Paçuli parfümün kalıcılığını arttırdığı gibi ; son derece çekici kokmanızı da sağlıyor.
Beyler ben beğendim :) Sizlere de tavsiye ederim.

5 Kasım 2010 Cuma

NEMLENDİRİCİ SÜRMENİZE GEREK KALMAYAN TONİK

Sizlerle gene harika bir ürünü paylaşmak istiyorum. SJAL diye sadece Harvey Nıcholsda satılan bir marka var. Bu markanın en büyük özelliklerinden biri içeriği. İlerleyen zamanlarda sizlerle içerikleri ve diğer ürünleri hakkında paylaşımlar yapacağım. Ama şimdi size yeni keşfettiğim (sevgili Hande sönmezin sayesinde ;) ) bir tonikten bahsetmek istiyorum.

Bu serumu diğerlerinden ayıran en büyük özelliği içeriğinin değerlerli taşların harmanlanmasıyla oluşmasının yanı sıra doğal botox etkisi yaratan hexapeptit var. sadece 45 gün gibi kısa bir süre içerisinde yüzünüzdeki mimik çizgilerinde azalma görülüyormuş.

Ben başladım ve 45 gün sonra sizlerde paylaşırım sonuçlarını :)

4 Ekim 2010 Pazartesi

BLOG İZLEYİCİLERİNE ÖZEL HEDİYELER

EEE SON 1.5 AYDIR YAZILARIMI TAKİP EDİYORSUNUZ. HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.
BEN DE TAKİP ETMENİZE KARŞILIK BİR ŞEYLER YAPMAYA KARAR VERDİM. ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE SİZLERLE BURADA PAYLAŞTIĞIM MARKALARIN SİZLERE SORULARI OLACAK. O SORULARI DOĞRU CEVAPLAYAN İLK İZLEYİCİYE DE SÜPRİZ HEDİYELERİ OLACAK ;)
UMARIM ŞU ANA KADAR ŞAHSIMA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ SABRI VE İLGİYİ DAHA İLERLEYEN ZAMANLARDA KATLANARAK BENİMLE PAYLAŞIRSINIZ. :)
LÜTFEN MARKALARIN ÜRÜNLERİ YA DA ÖĞRENMEK İSTEDİĞİNİZ HER TÜYO İLE İLGİLİ BANA YAZIN. BEN DE SİZLERE DAHA ÇOK FAYDALI OLMAYA ÇALIŞAYIM.
fufuargn@gmail.com BANA 7/24 ULAŞABİLECEĞİNİZ BİR MAİL ADRESİ.
BUGÜNE KADAR BLOĞUMDA OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BENİM DE YARDIMCI OLABİLECEĞİM HER KONUDA BURADA OLDUĞUMU UNUTMAMANIZI İSTERİM

ÇOK DOĞAL BİR RENK

Cuma günü Nars ın güzel bir rujunu keşfettim. Sordum ismi Sabrinaymış. Hele ki hala yazdan kalma hafif bir bronzluk var ise teninizde ; doğal da bir görünüm elde etmek istiyorsanız bence bir denemelisiniz.
Ne çok açık durup dudağınızın rengini bozuyor , ne de gereksiz bir ton alıp göz zevkinizi :)

Ne yalan söyliyelim çok da yumuşak bir sürümü var. Ve ben çok beğendim. Her ne kadar çıkmayan ruj değilse de sürdükten sonra yemek yedim, su içtim bana mısın demedi hala dudaklarımda çok hoş bir ton vardı. İpeğe "dudağıma ruj sürücem aynan var mı? " diye sorduğumda "ihtiyacın yok ki hala dudağında ruj var" dedi. İnanamadım baktım ilk sürdüğüm kıvamda olmasa dahi hala dudaklarım hafif de olsa renkli idi. Bence bir deneyin ;)

DAHA SIKI BİR CİLT İÇİN AÇAİ!!!!!

Geçenlerde Loreal den Filiz hanım ve Merih ile toplantıdaydık. Malum grubun yeni bebeği KIEHL'S. Türkiyede daha çok bebek olmasına rağmen dünyada son derece meşhur bir zincir. Sizlere önümüzdeki günlerde KIEHL'S ile ilgili daha fazla bilgi vereceğim ama önce bir Akmerkez deki mağazasına mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.
KIEHL'S ın AÇAİ serumundan konu açıldı. Daha doğrusu AÇAİ'nin faydalarından. Mesela;
  • AÇAİ'nin çok yüksek antioksidan seviyesiyle cildi günlük stres ve çevresel faktörlerden doğan serbest radikal hasarlarına karşı koruduğunu
  • Yenilebilir tüm meyveler arasında en yüksek antioksidan seviyesi olan meyve olduğunu. (Kırmızı üzümlerden 15 kat daha fazla!)
  • Cilde aydınlık verdiğini, gözenekleri küçülttüğünü ve yaşlanma sürecini geciktirdiğini biliyor muydunuz?
Ne yalan söyleyeyim ben bilmiyordum. O gün ayaküstü Filiz hanım, Merih ve Yaprak (kendisi benim genel müdür yardımcım :)) sohbet ederken konusu açıldı ve bende araştırdım. Gerçekten hiç bir yerde söylenenin aksi bir veri ya da tecrübe ile karşılaşmadığım gibi daha fazlasının olduğunu öğrendim.
KIEHL'S taki AÇAİ ürünlerinden oluşan bir seri var. Minimizing Cleanser, Damage - Protecting Toning Mist, Damage - Correcting Moisturizer ve Damage - Repairing Serum.
Ben serumunu kullanmaya başladım. Ve biliyorsunuz ki bir şeyi kendim denemeden asla sizlerle paylaşmıyorum ( o yüzden bazen yazılarımın arasında zaman farkı oluyor). Gerçekten çok ama çook memnun kaldım. Daha kullanmaya başlayalı sadece 1 hafta olmasına rağmen farkeder mi bir ürünün etkisi? Gerçekten etti.
Kesinlikle Akmerkezdeki KIEHL'S a bir uğruyor ve bu ürünlerden en az bir tanetsini mutlaka alıyorsunuz

25 Eylül 2010 Cumartesi

ACİL DURUMLARDA WATSONS A MUTLAKA BİR UĞRAMALI

Geçenlerde sevgili arkadaşım İpekle caddede buluşacaktık. (İpeği yazılarımda İPEEM, İPOM gibi kelimelerle görebilirsiniz :)) O kadar apar topar çıktım ki evden doğru dürüst hazırlanamamıştım. Yüzümde taaaa sabah sürdüğüm allıktan kalanlar ile indim caddeye. Arabamı Erenköy İlkokulunun arasındaki otoparka bıraktım ve caddeye yürürken Watsons ın önünden geçiyordum. Hemen girdim ve yüzümü gözümü toparlayacak birşeyler bakınmaya başladım.
Çok güzel bir parlatıcı ruj buldum. fiyatı sadece 12 tl olan bu dudak parlatıcısını tavsiye ederim :) Dudağımda renk varken kendimi daha iyi hissediyorum yahu :D

HARİKA BİR ARINDIRICI MASKE

Bioderma karma ve yağlı ciltler için harika bir maske sunuyor bizlere.
Karma ve Yağlı ciltler için arındırıcı ve sebum düzenleyici bir maske bu. SEBUM : Cilt tarafından salgılanan yağdır. Elle hissedilir ve yüz çevresinde yoğun olarak görülür.
SéBIUM MASK , sebum fazlasının ve aknelerin giderilmesine yardımcı olur. Cilt yüzeyinde kısa sürede matlık ve ferahlatıcı bir kullanım hissi yaratıyor.

KADINLARI BAŞKA BİR KADIN FİKRİNİ PAYLAŞMAYA DAVET EDİYOR!!!

Thierry Mugler kadınları başka bir kadın fikrini paylaşmaya ve ifade etmeye davet ediyor.
"Kendisi için herşeyin mümkün olduğu bir kadını ortaya çıkartmayı arzu ediyorum; kendini baştan yaratan, kendine hem kendi oyununu hem de diğerlerinin oyunlarını oynama imkanı veren bir kadın. Kadınların cesaretle, savaşarak elde ettiği bu oyun gücü, oynama hakkı, ki bence gayet önemli bir unsur, bugünün kadınları için tehlikede..." THIERRY MUGLER
Son derece ilgi çekici bir şişesi olan bu parfümde bir kaç facet var. Kadınların her birini temsil eden bu tasarım şişe aynı zamanda doldurulabiliyor da. Düşünebiliyor musunuz nasıl güzel bir olay :)
Parfüm gerçekten çok güzel kokuyor. Hatta şu an onu sıktım ve kuafördeyim. Saçımı yaptırırken mini bir araştırma yaptırdım . Forum Ersans kuafördeyim ve Oya var yanımda. Nasıl kokuyorum diye sordum. Bayıldı. "İlk başta şekerli geliyor koku ama hiç baymıyor tam tersi hafif bir koku bırakıyor" dedi :) Hatta sıkıp buradaki erkeklerde koklattı ve herkes çoook beğendi.
Her kadının görünümünden emin olduğu aynanın ötesinde;
Kadınlık kadınlar arası bir bağlılık mıdır?
Kadınlar, beraber kadın olma zevkini bugünün dünyasında ifade ediyorlar mı?
Peki ya kadınlar onları bir araya getiren topluluğu oluşturuyorlar mı?
Thierry Mugler bu soruların cevabını WOMANTY.COM da buluyor.
Tecrübelerini paylaşmak isteyen
Bilgilerini aktarmak isteyen
Ruhlarını güzellerştirmek isteyen
Eğlenmek isteyen kadınlar için interaktif bir platform oluşturmuş Thıerry Mugler

14 Eylül 2010 Salı

İNANILMAZ SEKSİ BAKIŞLAR ;)

Geçenlerde Dior'un 2010 sonbahar makyaj serisine baktım. Ve nanılmaz seksi bir göz makyajı yaptırdım :)
Christian Dior "Mor" rengini tüm renklerin kraliçesi ilan etmiş. Ne de iyi yapmış bir bilseniz.
Gece dışarı çıkarken aslında en abartıdan uzak , kot - tshırt altına topuklularınızı giyindiğiniz halinizde yapacağınız harkulade bir göz makyajı sayesinde spor ve seksi bir görünüm elde edebilir, dilediğiniz her türlü ortamda dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz.
Aslına bakarsanız en sevdiğim aniden sokağa çıkma halidir kot - tshırt olayı. Bu kıyafete yapılacak sade bir makyaj sizi gündüz idare ederken; yanı kıyafetle yapacağınız son derece başarılı bir göz makyajı geceyi de geçirmenizi sağlar.
Dediğim gibi ben kot - tshırt üm ve ayağımda topuklular ile çıktığım akşamüstü alışveriş turumda; yaptırdığım Dior'un 2010 sonbahar göz makyajı sonrası eve gitmeyi hiç istemedim ve üzerimi değiştirmeye gerek kalmadan farklı bir görünüm ile gecemi de geçirdim :)

11 Eylül 2010 Cumartesi

ÖZGÜR MASUR FARKI!!

Özgür Masur koleksiyonunlarını hiç yakından görme şansınız oldu mu? Benim oldu. Hatta dolabımdaki en güzel parçaların arasında Özgür'ün bir kaç giysisi yer alıyor.

Annem ve ben Özgür Masur kıyafetlerimiz ile :)
Ben annemlerin İtalya ve Fransaya ünlü modacıların koleksiyonlarından almak, Türkiyedeki ünlü terzilere de (O zamanlar modacı kavramı Türkiyede daha ziyade Terzi olarak yerleşmişti. Öyle ki ünlü bir terzinin yamağı olmak bile bu işe yeni adım atmış biri için inanılmaz onurdu) diktirmek üzere en yeni modeller ve en iyi kumaşları almaya gittiklerini hatırlarım. Annem bana "bir bayanın dolabında her daim olması gereken özel parçalar vardır. Bu özel giysilerini seçerken işçiliğine , modeline çok dikkat et mümkünse ömürlük olsun" derdi
Bugün Türkiyede bir çok gerçek modacının yanı sıra modacıcık var :) Eskiden elinizi sallasanız bazı meslek gruplarından bir sürü insana çarpardı. Günümüzde ise aynı durum maalesef ki modacılar için de geçerli.
Bu aslına bakarsanız beni inanılmaz rahatsız ediyor. Çünkü bu isimlerin bazısı gerçekten çok fena tasarımlar yapıyorlar. Öyleki tasarımlarını kazara biri giyip dışarı çıktığında dehşete kapılıyorsunuz. "Bu insan bunu nasıl giymiş, biri böyle bir giysiyi nasıl tasarlamış" diye :)
Kişisel olarak; gerçek anlamda giyinmeyi bilmeyen bir kişinin iyi bir modacının tasarımlarını giymemesi gerektiğine inanıyorum. Bu o modacıya ve tasarımlarına haksızlık gibi geliyor bana.
Bir yandan da bazı modacılar var ki,işte bu noktada gerçek kimlikleri bence ortaya çıkıyor; en saçma sapan giyinen kişiler bile onların tasarımlarına aynı haksızlığı yapamıyorlar. Çünkü onların çizgisi o kadar farklı ve o kadar kendine has ki; siz onu değiştirip saçma bir şekle sokamıyorsunuz.
Bence bu o tasarımcının GERÇEK BİR MODACI olmasından kaynaklanıyor.
Bazı modacılarda her daim giyebileceğiniz giysiler bulamayabiliyorsunuz. Hatta dönem dönem koleksiyon çizgilerinin birbirini takip ettiği dolayısıyla tasarım anlamında da inanılmaz tıkandıkları oluyor.
Ben bunu Özgür Masur 'un hiç bir koleksiyonunda görmedim. Her koleksiyorununda birbirinden farklı fikirlerden yola çıkarak harika giysiler tasarlıyor. Yanlış hatırlamıyorsam ilk koleksiyonu "DEN DEN HAYATLAR" idi. Sonra sırasıyla "VESAİRE" - "PROTEZ-STO" ve son olarak da "TEN DÖKÜMÜ" . Koleksiyonlarında hem işe hem davete hem de gündelik hayatımda giyebileceğim bir çok giysi bulabiliyorum. Öyle ki bu tasarımlar her ne kadar birbirlerinden farklı bile olsalar modacısının izini taşıyorlar üzerlerinde bir şekilde. Onu tasarlayanın kokusu var adeta giysilerde. Bu da bence o kişiyi diğerlerinden ayıran, GERÇEK MODACI kavramına birebir oturtan bir fark doğuruyor.
Kendinizi ifade etmek istediğiniz her ruh halinize uygun giysiyi bulabildiğiniz modacının yakasına yapışın sakın bırakmayın. Ben öyle yaptım :) Giydiğimde kimi zaman masum kimi zaman dişi olabildiğim her giysiyi Özgür Masurda buldum.
Sizinle kendime ait bir kaç Özgür Masur kıyafetlerini paylaştığımda ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksınız. (bende bulunan ve beğendiğim kıyafetleri paylaşıyorum)Annemin dediğini bende kişisel olarak Özgür Masur tasarımları için paylaşmak istiyorum sizinle. "HER KADININ GARDOBUNDA MUTLAKA BİR ÖZGÜR MASUR TASARIMI YER ALMALI" bence.

10 Eylül 2010 Cuma

ERKEKLERDE AYAK BAKIMI

Günümüzde erkekler en az biz bayanlar kadar ayak bakımına önem veriyor. (hatta bazı bayanlardan daha fazla) Bakım bilinçli yapıldığı zaman güzel sonuçlar verir. Çok duyarsınız şu kremi kullandım olmadı bu losyonu sürdüm boşa para harcadım diye. Oysaki sorun genelde üründe değil yanlış uygulamada bence.
Beyler soruyorum size kaçınız aşağıda detaylarını vereceğim şekilde ayaklarınıza dikkat ediyorsunuz???

  • Ayaklarınızı her gün ılık suda 10-15 dk beklettikten sonra mümkünse doğal bir sabun ile yıkadıktan sonra parmakaralarınız dahil çok iyi kurulayın.
  • uzun süreli ayak banyolarından kaçının. Bu cildinizin kurumasına ve tahriş olmasına neden olur
  • Parmakaralarınızı çok iyi kurulamaz iseniz mantar enfeksiyonuna yol açabilirsiniz
  • Ayaklarınızı iyice kuruladıktan sonra vazelinli bir merhem ile yada ayaklarınızı kurutmayacak losyon kullanarak yumuşatabilirsiniz.
  • Sakın parmak aralarınıza krem ya da merhem sürmeyin . Yukarıda da belirttiğim gibi parmakaralarının nemli kalması enfeksiyona yol açar
  • Ayaklarınızı hergün inceleyin. Dikkatli yapacağınız ayak kontrolleri yaşanacak bozuklukların önceden tespit edlimesini sağlar
  • Ayağınızın üst kısmına ve tabanına özellikle dikkat edin. Tabanlarınızı daha iyi görmeniz için ayna kullanmanızı tavsiye ederim :)
  • Ayaklarınızda nasır, yara veya çatlak olmamasına dikkat edin. Eğer varsa da sakın kesici bir alet ile müdahele etmeyin. Nasır ilerlediği taktirde tedavi gerektirebilir. O yüzden sadece nasır ilacı kullanın daha yumuşak ise vazelin sürün

9 Eylül 2010 Perşembe

KESİNLİKLE SUÇLUYUM!!!

Guccı gene harika bir parfüm yapmış. GUCCI GUILTY!
Genç , cüretkar ve zeki kadının temsilcisi sloganı ile piyasa çıkan bu parfümü sıktığınız anda ne demek istediklerini çok daha iyi anlayacaksınız.
Sevgili Tayfun Hanım (Saka Kozmetik) bana bu parfümü verdiğinde ilk söylediğim "Kesinlikle Suçluyum" oldu :)
Kampanya fotoğraflarından da anlayacağınız gibi kendine güvenen her kadının kullanması gereken kışkırtıcı bir koku.
Herşeyi elinde tutabilen, baş döndürücü 21. yy güzelliği, hayatı her anıyla yaşayan, güçlü ve neşeli kadını temsil ediyor bu koku. (Yani BENİ :) )
Kendi kaderini yaşayan bu kadın , neyi ve kimi istediğini ve bunu nasıl elde edeceğini çok iyi bilir diyor Gucci ;)
GUCCI GUILTY  sıcak, çarpıcı oryantal çiçeksi kokusu ile zevk veren bir parfüm.
Bence ne demek istediğimi reklam filmini izleyince daha iyi anlayacaksınız ;)
http://www.gucciguilty.com/

4 Eylül 2010 Cumartesi

KÜÇÜK AŞKLARIM :)

Biz bir arada ve çok kalabalık bir aileyiz. Kuzenlerimden Ebru ve Simla ile de kardeş çocuklarıyız. Ama birarada kardeş gibi büyüdük.
Ebru'nun iki oğlu var. Yağız ve Poyraz. Simla Yağıza ben ise Poyraza düşkünlüğümüz ile biliniriz ailede oysaki ikisinin de yeri aynıdır.
Bu sayfalarda muhtemelen yayo ve poyri ikilisini sıkça duyacaksınız.
Yayo 5 yaşında çok güzel bir çocuk. Poyri ise henüz 2 yaşında ve şahsına münasır bir velet :) Yayonun en büyük zevki arabalar - kızlar ve giysiler (tipik erkek :) ). Poyrinin derdi ise yemek yesin müzik dinlesin oynasın :)
Geçen hafta benim evde Kedoşla takıldılar 2 gün. (Kedoşum uğradığı işkencelerden sonra daha yeni kendine gelebiliyor) Yayo da evcil bir hayvan isteyince Simla da ona balık almış
Fakat sorun şu ki Poyri balığı görür görmez tutturmuş "yiycem ben balığı diye". Şaka yapmıyorum gelip gidip balığın dibine bağırıyor "yiycem ben balığı diye" :D
Yazık, olan Yayoya oldu. Garibim dev stresli o da gelip gidip balığı kontrol ediyor ki kardeşi yemesin diye :D
Bu arada yukarıda bahsettiğim düşkünlüklerinden de anlayacağınız gibi Yayo biraz çapkın. Büyüyünce estetik cerrah olmak istiyor :D

3 Eylül 2010 Cuma

BEYLER BUNLAR SİZİN İÇİN :)

Zamanımızda erkekler de en az bayanlar kadar bakımlılar. Bunun adı ister metroseksüellik olsun ister başka birşey ama bence dozunda ve yerinde uygulanan bakım kadınlar kadar erkekler için de gerekli.

Kendisine saygsısı olan her insan bedenine iyi bakmalı.

Erkeklerin derisi biz bayanlarınkinden daha kalındır. Testesteron hormonu cildin daha kalın, daha yağlı, gözeneklerin de daha geniş olmasına sebeptir. Yağ salgısının fazla olması aknenin erkeklerde daha şiddetli ve daha uzun sürmesine yol açar.

Çoğu bayanlara özel ürünler aslında cilt tipine göre erkeklere de fayda sağlamaktadır

SİVİLCENİZ Mİ VAR?
Sakın sıkmayın!! sıkmanız halinde oluşacak izler kalıcı ve zor tedavi edilebilir bir hal alabilir. İlaç ya da kremler kullanmanızı tavsiye ederim.

Peeling yaparak da sivilce - akne sorununuza çözüm bulabilirsiniz. Peki en etkili peelingin aslında traş olmak olduğunuz biliyor muydunuz?

Sakal traşı sakallarınız ile birlikte ölü derinin de atılmasını sağlar. Peeling için son derece etkili olan bu yöntemden sonra cildiniz hassaslaşır. O yüzden kesinlikle cildinize uygun bir traş kremi kullanmalı sonrasında ise nemlendirme amaçlı bir after shave kullanmalısınız.

Geçen hafta bir eventte Niveanın siz beylere özel bir setini dağıttık. Silver Protect serisi idi. Bence denemenizde fayda var. Hatta görüşlerinizi de bizimle paylaşırsanız çok iyi olur.








AZZARO POUR HOMME ELIXIR FOR MEN

Siz beyler için AZZARO 'dan harika bir parfüm ELIXIR

bir cazibe silahı olarak adlandırılan parfümün notaları Erkeksi Elegansı simgeliyormuş. Çekici tarzı ile baştan çıkarıcı bu parfüm aynı zamanda Yaşamın İksiri ELIXIR den de yola çıkıyor.

Sarmalayan bir cazibenin izini taşıyan bir parfüm, yoğun çekim anlarının sözüdür aynı zamanda ;)

100ml    200 tl
 50 ml    132 tl
deo stıck  64 tl