4 Eylül 2010 Cumartesi

KÜÇÜK AŞKLARIM :)

Biz bir arada ve çok kalabalık bir aileyiz. Kuzenlerimden Ebru ve Simla ile de kardeş çocuklarıyız. Ama birarada kardeş gibi büyüdük.
Ebru'nun iki oğlu var. Yağız ve Poyraz. Simla Yağıza ben ise Poyraza düşkünlüğümüz ile biliniriz ailede oysaki ikisinin de yeri aynıdır.
Bu sayfalarda muhtemelen yayo ve poyri ikilisini sıkça duyacaksınız.
Yayo 5 yaşında çok güzel bir çocuk. Poyri ise henüz 2 yaşında ve şahsına münasır bir velet :) Yayonun en büyük zevki arabalar - kızlar ve giysiler (tipik erkek :) ). Poyrinin derdi ise yemek yesin müzik dinlesin oynasın :)
Geçen hafta benim evde Kedoşla takıldılar 2 gün. (Kedoşum uğradığı işkencelerden sonra daha yeni kendine gelebiliyor) Yayo da evcil bir hayvan isteyince Simla da ona balık almış
Fakat sorun şu ki Poyri balığı görür görmez tutturmuş "yiycem ben balığı diye". Şaka yapmıyorum gelip gidip balığın dibine bağırıyor "yiycem ben balığı diye" :D
Yazık, olan Yayoya oldu. Garibim dev stresli o da gelip gidip balığı kontrol ediyor ki kardeşi yemesin diye :D
Bu arada yukarıda bahsettiğim düşkünlüklerinden de anlayacağınız gibi Yayo biraz çapkın. Büyüyünce estetik cerrah olmak istiyor :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder