2 Eylül 2010 Perşembe

F'in Saç Tüyoları

Kaçınız gece dışarı çıkmaya hazırlanırken saçlarınıza istediğiniz şekli veremediğiniz için delirdi? (ben ben ben)
Pekii kaçınız giyindikten sonra makyajını genelde saç modeline göre yapar? (yine ben ben ben)
Burada paylaşacaklarım aslında sadece bayanlar için değil , erkekleri de ilgilendiriyor. Eminim ki çoğu erkek de özellikle dışarı çıkarken ufak çaplı da olsa bir kriz geçiriyordur.
O zaman herkese hesaplı ve doğal uafk tefek tüyolar vereyim:

  • Beslenmemize dikkat ederken saçlarımızı da düşünmeliyiz. özellikle sağlıklı saçlar için peynir , yumurta , balık protein yönünden zengin besinler tüketmeliyiz.
  • eğer saçlarımızın parlamasını istiyorsak da kesinlikle fındık ve ceviz yemeliyiz





SAÇLARINIZ MI KIRILIYOR?

O zaman yarım fincan hint yağını ısıtın. Kafa derinize masaj yaparak saçınıza yağı yedirin. tarakla saçlarınızı iyice taradıktan sonra sıcak suya batırdığınız bir havlu ile başınızı sarın ve yarım saat bekleyin. (bu arada yüzünüze 15 dk lık bir arındırma maskesi bile yapabilirsiniz. Ama ne sevgilinizin ne de eşinizin sizi o halde görmemmesini tavsiye ederim :) ). Yarım saat sonra saçlarınızı iyice durulayın. Bu bakımı haftada bir uygulamanızı tavsiye ederim. Çok değil 1 ay içerisinde bile farkını eminim göreceksiniz.

SAÇLARINIZ KURU VE YIPRANMIŞ MI?

Özellikle boya - röfle gibi kimyasal işlem gören saçlarda görülen en önemli sorundur yıpranma. Onunda doğal ve hesaplı bir çözmü var. ZEYTİNYAĞI.
2 çorba kaşığı zeytinyağını ısıtın. ve başınıza iyice yedirin. önceden ısıttığınız havluyu başınıza sarın. havlu soğuduktan sonra bu işlemi bir iki defa tekrar edin . Bir ay sonra bana görüşlerinizi bildirin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder