3 Eylül 2010 Cuma

KEDOŞUMUN PANİK ANI :)

Geçen akşam yüzüme sizlerle paylaştığım doğal ürünlerden hazırlanmış bir maske yaptım. Kokusu eh rengi bir fena :( bu maskeyi sürüp koltuğuma yayıldım.

Yan tarafımda da adı KEDOŞ olan 4,5 aylık kedim uyuyordu. Kısa bir süre sonra uyandı ve minik gerinme hareketlerinden sonra hiiiç yüzüme bile bakmadan yanıma geldi. Tam kucağıma çıktığı sırada göz göze geldik.

Beni gördüğü anda sıçrayarak kaçmasını hayatta unutmam sanırım :) (şu anda da dibimde bilgisayarda gezinen parmaklarımı kesiyor. Kıpır kıpır olan herşeye inanılmaz zaafımız var :) )

Maskemi temizledikten sonra bile gelmedi yanıma hiç. Sadece arada sırada uzaktan yan yan baktı o kadar.

Eee her zaman derim sakın yüzünüze maske yaptığınızda eşiniz ya da sevgilinize gözükmeyin diye. Baksanıza benim Kedoşumdaki etkisine :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder